Для вас, мої школярики.

                  Схеми для розв'язування задач
                                               тут
Як оформляти роботу в зошиті з математики
Як оформляти роботу з української мови






             Як правильно писати в зошитах :)
Ви починаєте крокувати сходинками шкільної науки. А перші кроки, звісно ж, надто невпевнені і важкі: щось не з першого разу виходить, десь не зрозуміли, як виконувати роботу, а про це просто ніде прочитати!
Як правильно підписувати зошит?
У 1 та 2 класах зошити підписує вчитель; у 3 – 4 класах це роблять учні.
Зошит
з української мови
учениці (учня) 2-А класу
ліцею №1 м. Немирова
Іванової Ольги (Шаповалова Олександра)
 
Як зазначати дату та вид роботи?
У письмовій роботі з мови або математики треба зазначати дату виконання роботи (починаючи з 2 класу,; яка це робота (класна чи домашня), вид завдання (вправа, твір, задача, приклади тощо).
 
Чи треба ставити кому в кінці заголовків?
У кінці заголовків кома не ставиться.
7 жовтня
Класна робота
Задача 35
 
Як виправляти помилку?
Щоб виправити невірно написану літеру чи цифру, треба помилку закреслити навкіс (справа наліво), користуючись ручкою, а не олівцем, і зверху написати потрібну літеру чи цифру, теж ручкою.
 
Чи можна помилку брати в дужки?
Якщо треба замінити слово, словосполучення, речення чи приклад, його закреслюють тонкою горизонтальною лінією, а в дужки не беруть, оскільки дужки є пунктуаційним знаком.
 
Як треба оформлювати роботу в 1 класі?
У період навчання грамоти (у 1 класі) дату виконання завдання, назву виду роботи (класна чи домашня) учні не пишуть.
 
 Скільки рядків треба залишати між класною і домашньою роботою?
Між заключним рядком тексту однієї роботи і початком наступної слід пропускати два робочих рядки.
 
Де починати робити записи на новій сторінці?
 Записи на новій сторінці треба починати робити з першого рядка.
 
Чи треба пропускати рядок між датою і назвою роботи?
 Між датою і назвою роботи, між назвою та видом роботи, між видом роботи і заголовком рядок не пропускають.
 
Чи можна залишати вільні рядки в кінці сторінки?
Якщо залишаються вільні рядки, то їх використовують для завдань на розсуд вчителя. Початок запису тексту і його заголовок виконують на одній сторінці.
 
Де треба починати записувати дату, назву роботи та її вид?
Запис дати і виду роботи розміщують посередині робочого рядка:

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Скільки клітинок треба пропускати між класною і домашньою роботою?
 Між заключним рядком завдання однієї письмової роботи і початком наступної роботи слід пропускати чотири клітинки.
 
Де слід розпочинати запис математичних завдань?
Запис математичних завдань слід розпочинати на другій повній клітинці зверху та на другій клітинці від поля чи згину сторінки зошита.
 
Скільки клітинок слід попускати між записами?
Між записами дати, назви роботи пропускають одну клітинку.
 
Як писати цифри і літери?
1. Цифри і літери треба писати похило.
2. Кожну цифру, знак, літеру записують в окремій клітинці.
3. Для написання дужок теж відводять одну клітинку.
 
Яка повинна бути висота літер та цифр?
1. Цифри повинні бути заввишки одна клітинка;
2. Малі літери у 1-2 класах пишуть заввишки одна клітинка, а у 3 – 4 класах – 2/3 клітинки.
3. Великі літери треба писати заввишки півтори клітинки.
 
Які правила написання найменувань?
Найменування одиниць величин пишуть повністю у запитанні задачі та після словесного запису числа: (В одному ящику 14кг цукерок? Скільки кілограмів груш завезли?)
Після чисел найменування пишуть скорочено:
 - Без крапки: 2 мм ,3 см, 4 дм, 4м, 6 кг, 7г, 8кг, 9ц, 10 т, 12 с, 13 хв, 14 год;
- Крапка ставиться після скороченого запису найменування грошової одиниці: 20 грн. 35 к.
 
 
 Які існують правила скорочення?
1. Одиниці швидкості скорочено записують так: 14 м/с 60 км/год
2. Одиниці площі записують так: 15 26 (висота цифри «2» біля літери – ½ клітинки)
3. Назви предметів біля цифри записують скорочено, за правилами скорочень:
35 з. (зошитів) – до першої голосної;
17 ол. (олівців0 – до другої голосної.
 У відповіді до задачі назву предмета пишуть повністю: Відповідь: купили 24 олівці.
Дистанційне навчання
Уроки онлайн в  Meet
Четвер 26.05
Математика
Рівняння на знаходження невідомого від'ємника (вивчити правило)
переглянути відео урок
Українська мова
Робота з букварем с.116-117
Середа 25.05
ЯДС
Робота в зошиті с. 76-79
Математика
Розв'язуємо рівняння на знаходження невідомого зменшуваного (вивчити правило )
переглянути відео урок
Українська мова
Робота з букварем с. 108-109

Понеділок 23.05
 ЯДС
РОБОТА В ЗОШИТІ С. 74-75
Віртуальна екскурсія до Подільського зоопарку в 
м. Вінниця тут
Математика
Ознайомлення з рівняннями
переглянути відео урок
Українська мова
 Робота з букварем с. 104-105


П'ятниця 20.05
ЯДС 
Як провести літні канікули безпечно?
перегляньте відео урок
Робота в зошиті с. 72-73
Українська мова
Робота з букварем с. 102-103

Четвер 19.05
Українська мова
Читаємо в паперовому букварі  с. 64 текст "День" (записуємо відео 1 хв,  рахуємо к-ть слів і надсилаємо )
Письмо
Списати текст і зробити звуко-буквений аналіз слова історії


Музичне мистецтво
переглянути відео урок
прослухати і поспівати пісеньку тут

Середа 18.05
Як змінюється природа влітку?
Робота в зошиті с. 70-71
Українська мова 
Робота з букварем с. 96-97
Математика
Діагностична робота
Вівторок 17.05
ЯДС
 Як упізнати літо?
Робота в зошиті с. 68-69
Українська мова
Робота з букварем с. 92-93
Ознайомлення зі словами паліндромами -це слова або фрази, які при читанні зліва направо і навпаки виражають або мають однакове значення. Н:зараз, тут, око, шалаш, дід.
Списати текст в зошит.



Математика
 Готуємось до діагностичної роботи.

Понеділок 16.05
ЯДС
Літня мозаїка
Стіна слів тут
Робота в зошиті с. 66-67
Українська мова 
Робота з букварем с. 90-91
Читати та відповідати на запитання по змісту тексту.
Математика
Підготовка до діагностичної роботи.

1.    Записати числа 87;  95;  11;  25;  38;  59  у порядку спадання. Обвести найменше число.

2. Обчислити.

     47 – 1               

54 + 1               

69 – 9               

50 + 8                71 – 1 – 30

     49 + 1 – 20

     90 – 40 + 30

 50 + 30 – 10

3. Вставити пропущені числа. 

5 + … = 9

      … + 2 = 7

8 - … = 5

     … - 4 = 3

5. Розв`язати  задачу. 

У хорі співало 25 дівчаток, а хлопчиків – на 5 менше.

Скільки хлопчиків співало в хорі?

6. Виконати завдання. 

Побудувати відрізок AB завдовжки 1дм 3 см .

 

П'ятниця 13.05

Українська мова
Робота з букварем с. 52-53
Письмо
Подовжені м'які приголосні. Правила переносу слів.
Записати речення, потім поділити слово малювання для переносу і зробити звукову модель.
Я люблю малювання, тому що це цікаво.
Образотворче мистецтво
 Малюємо український рушник

Четвер 12.05
Що ти розкажеш про Україну друзям з Європи?
переглянути відео
Робота в зошиті с. 64-65, 3 завдання (надіслати у вайбер)
Українська мова
Письмо
Подовжені м'які приголосні.
перегляньте відео

Математика
Продовжуємо знайомитись з геометричними фігурами і геометричними  тілами 
Вчимось креслити прямокутник.
Робота в зошиті с. 55

Середа 11.05
Що закодовано в українській вишиванці?
Робота в зошиті с.62-63
Українська мова 

Робота з букварем с.19
Письмо
Списати у зошит (надіслати також класну роботу )
Математика
Вивчаємо геометричні фігури та тіла.
переглянути відео
Вчимось креслити квадрат.

Вівторок 10.05
ЯДС
Українці- хто ми?
Переглянути презентацію тут
Робота в зошиті с. 60-61
Українська мова
Вивчити вірш про Україну, про вишиванку або українську мову на вибір (відео надіслати)
Письмо
Читання і записування речень зі знаком оклику.
Математика
Робота в друкованому  зошиті с. 52-53

Понеділок 9.05
ЯДС
"Ми-українці, ми- європейці"
прослухати  Легенду про Україну
Стіна слів тут
Робота в зошиті с. 58-59
Українська мова
Робота з букварем с. 61 
Що ти можеш розказати про свою Батьківщину?
Письмо
Побудова, правильне інтонування і записування запитань
Скласти і записати  в зошит питальні речення за схемами.


Математика
Додавання і віднімання іменованих чисел
Виконати 1завдання у зошиті.


П'ятниця 6.05
ЯДС
 Які я маю обов'язки в родині?
Робота в зошиті с.56-57
Підготувати родинне дерево , щоб презентувати в понеділок
Українська мова 
Письмо
Списати текст


Четвер 5.05
ЯДС
У чому сила родини?
Робота в зошиті с. 54-55

Математика
Робота в зошиті с. 52
Музичне мистецтво
Співати пісеньку тут

Середа 4.05
 ЯДС 
Робота в зошиті с. 52-53
Українська мова
 Робота з букварем с. 72-73
Математика 
Робота в зошиті з друкованою основою с. 51

Понеділок 2.05
ЯДС
"Моя родина"
Стіна слів тут
Робота в зошиті с. 50-51
Зробити родинне дерево
зразок



Українська мова
Робота з букварем К. Пономарьової с. 70-71
Виразно читаємо вірш і вчимо алфавіт (до 9.05)
Письмо
Слова ввічливості
Списати речення та підкреслити слова ввічливості.

  • Вибачте, ви не могли б пропустити?
  • Спасибі за допомогу!
  • Будьте ласкаві, пройдіть трохи вперед.
  • Вибачте, чи можна пройти?
  • Дякую, що допомогли.
  • Будь ласка, зачекайте.
Математика
Обчислення виразів на дві дії

П'ятниця29.04
Образотворче мистецтво
Малюємо веселку

ЯДС
Створюємо веселку










Письмо
Списати підкреслити службові слова )

Четвер 28.04
ЯДС
Прослухайте аудіоказку про веселку і кольори тут
Робота в зошиті с. 48-49
Проводимо досліди "Створення веселки".
Українська мова
Виразно читати вірш-безконечник (знайти в інтернеті і записати як читаєте)

Письмо
Службові слова
Списати вірш у зошит і підкреслити службові слова.

Математика
Креслимо  відрізки  і зверху пишемо їхню довжину.







Середа 27.04
ЯДС

     Як зробити наукову веселку? 

  Веселі досліди та експерименти. 

                      переглянути відео

Робота в зошиті с. 46-47
Українська мова 
Письмо
Розпізнавання слів, що відповідають на питання скільки?
Математика
Закріплення вміння розв'язувати задачі на різницеве порівняння
Розв'язати задачу в зошиті


Вівторок 26.04
ЯДС
Як з'являється веселка?
переглянути відео
Робота в зошиті с.44-45
Українська мова
Робота з букварем 76-77
Читати і переказувати казку "Рукавичка"
Письмо
Слова, що називають дію предмета і відповідають на питання що робить?  що роблять?
переглянути відеоурок
Виконати завдання у зошиті.(доберіть по два дієслова)

Математика
Розв'язування задач на знаходження невідомого доданка (вивчити правило про знаходження невідомого доданка!!!)
Скласти і розв'язати задачу в зошиті (надіслати у вайбер)





Понеділок 25.04 
ЯДС
Тема тижня "Веселка"
Кольровий тиждень
стіна слів тут
Вивчаємо кольори  веселки (вивчити)
Українська мова
Робота з букварем с. 76-77
прослухати аудіоказку "Рукавичка"

Письмо
Слова, що відповідають на питання який? яка? яке? які?
переглянути відеоурок
Виконати завдання у зошиті (надіслати у вайбер)
Математика
Обчислення виразів зручним способом.
Робота в зошиті с. 50

П'ятниця 22.04
ЯДС ( технологічна галузь)
Великодня писанка
Четвер 21.04
ЯДС
Як живуть дикі і свійські тварини?
переглянути відео 
Робота в зошиті с. 38-39
Українська мова
Робота над казкою "Колосок"
Письмо
Тема:Слова, що пишуться з великої букви.
перегляньте відео урок 
Виконати завдання від діда Василя (завдання у відео уроці)
Математика
Закріплення вміння віднімати двоцифрові числа
Робота в зошиті с. 49

Середа 20.04
ЯДС
Які бувають тварини?
переглянути відео
Робота в зошиті с.36-37
Українська мова
прослухати аудіоказку "Колосок"
Робота з букварем с. 74-75
Читати і переказувати казку "Колосок"
Письмо
Розрізнення слів, що відповідають на питання хто?  або що?
переглянути відео урок 
Поділи слова на дві групи хто? що? і запиши в зошит. (надіслати у вайбер)
Книга, вікно, кішка, портфель, дівчинка, стіл, жирафа, бджола, будинок, бабуся.
Математика
Віднімання виду 65-24
Робота в зошиті с. 48


Понеділок 
ЯДС
Тема тижня "Світ тварин"
Стіна слів тут
переглянути відео урок 
Робота в зошиті с. 34-35
Українська мова
Письмо
Слова близькі за значенням
переглянути відео урок

Виконати завдання в зошиті.
Прослухати аудіоказку "Колобок"
Робота з букварем с. 71-73
Математика
Закріплення вмінь додавати двоцифрові числа.
Розв'язування задач на знаходження невідомого зменшуваного.
переглянути відео урок
Розв'язати задачу в зошиті


П'ятниця 15.04
Образотворче мистецтво
ЯДС
Як берегти рослини?
Робота в зошиті с. 32-33
Українська мова
Прослухати аудіоказку "Кірочка Ряба"

Читати і переказувати казку "Курочка Ряба" с. 70
Письмо
Слова протилежні за значенням
перегляньте відео урок

Запишіть речення,  підберіть  протилежні слова і підкресліть їх.(надішліть у вайбер)



Заходьте також на сторінку ІНТЕРАКТИВНІ ВПРАВИ

Цікаві завдання на сайті САМОУЧКИ

Додавання виду 45+20, 45+2


Віднімання виду 45-20, 45-2

Українська мова 2 клас









Тренажери 1 клас

Нехай навчання буде легким і цікавим, а шлях до успіху - приносить радість і задоволення !!!

1. Вправи на розвиток навички читання

Шановні батьки!
     Навчити дитину читати - справа нелегка і клопітлива, а зацікавити малечу цим процесом часто не вдається навіть найтурботливішим батькам. Сучасні діти знайомляться з комп'ютером раніше ніж книжкою і не завжди охоче оволодівають навичкою читання.  Сайт "Самоучка" пропонує великий вибір ігрових вправ для навчання читанню та письму дошкільнят та молодших школярів. Вони розраховані на дітей віком 4 - 7 років.
     Я відібрала найцікавіші з них, які використовую у школі на уроках, і пропоную для індивідуальної роботи батькам з першокласниками.  

Навчаючи дитину читати, пам"ятайте:
1. Не кожна дитина може навчитися читати сама!
Їй потрібно допомогти!
2. Не можна вимагати від дитини все і одразу! 
Будьте терплячими!
3. Не залишайте дитину за комп'ютером саму! Допомагайте їй зрозуміти завдання чи виправити помилки!
4. Не перевантажуйте дитину вправами. 
Їх потрібно виконувати часто, але недовго! 
За перших ознак втоми краще припинити заняття.
Читання для найменших:

Вправи  для удосконалення навички читання:
Для тих, хто ще не впевнений у своєму вмінні читати,"Самоучка" пропонує ігрові тренувальні вправи на читання слів та коротеньких текстів, загадок, віршиків, мовні ігри. Діти, вправляючись у читананні, паралельно засвоюють елементарні мовні поняття та  отримують знання про навколишній світ.

2. Математична скарбничка
Виявляється, математика також може бути цікавою. Особливо, якщо це ігрові навчальні вправи від "Самоучки". Граючись, дитина вчиться думати і рахувати, запам"ятовує склад числа, розвиває пам'ять і мислення. Для найменших школярів корисними і цікавими будуть наступні вправи:
Тренуємось додавати та віднімати в межах 10, повторюємо склад чисел: 2,3,4,5,6,7,8,9,10:


Вчимося віднімати числа з переходом через розряд в межах 20:
Додавання двоцифрових чисел в межах100












Довідничок - помічничок



Сайт для допитливих діток


Дитячий освітній портал для інтерактивного навчання дітей за допомогою цікавих ігрових завдань та задач.






Готуємось до випускного свята




Готуємось до контрольної роботи з природознавства 


Готуємось до диктанту 

Готуємось до самостійної роботи з природознавства 



Готуємось до контрольної роботи з української мови 


Готуємось до контрольної роботи з математики










https://ukr-mova.in.ua/library/?page=2

http://www.slovnyk.ua/
                    






                                                              ПАМ’ЯТКА 
роботи над помилками для учнів початкових класів 

Пам'ятай, що роботу над помилками необхідно починати з нового рядка


1. Пропуск, заміна букв.
Перепиши слово без помилки. Підкресли місце, де було припущено помилку. В дужках вкажи кількість звуків та букв в цьому слові. Поділи слово на склади, випиши голосні.

2. Перенос слова.
Випиши слово. Поділи його на склади. Вкажи всі можливі способи переносу.

3. Буквосполучення дж, дз.
Випиши слово правильно. Придумай 4 слова на те сполучення, в якому помилка. Вкажи всі важливі способи переносу цих слів.

4. Буквосполучення йо, ьо.
Після голосного пиши буквосполучення йо, після приголосного - ьо. Випиши слово. Придумай 4 слова на те буквосполучення, в якому є помилка.

5. Подовження приголосних звуків.
Випиши слово без помилки. Підкресли місце, де було припущено помилку. Придумай і запиши 4 слова з тим подовженим приголосним звуком, на який припущено помилку.

6. Букви я, ю, є, і, ь, що позначають м'якість приголосних звуків.
Випиши слово. Придумай 5 слів з м'якими приголосними. Підкресли букви, що позначають м'якість приголосних.

7. Ненаголошені голосні [є], [и], що перевіряються наголосом.
Випиши слово. Зміни його так, щоб ненаголошений голосний склад став наголошеним. Запиши перевірне слово. Підкресли букву ненаголошеного голосного.

8. Ненаголошені голосні [є], [и], що не перевіряються наголосом (словникові слова).
Подивись у словник, запиши слово правильно. Усно склади з цим словом речення. Випиши 4 слова з ненаголошеними [є], [и], що не перевіряються наголосом.

9. Сумнівні глухі приголосні звуки.
Випиши слово. Добери слово для перевірки - зміни його так, щоб після приголосного звука був голосний. Підкресли букву сумнівного приголосного.

10. Апостроф після б, п, в, м, ф, р перед я, ю, є, ї.
Випиши слово правильно. Придумай і запиши 4 слова з апострофом в корені слова.

11. Знаки в кінці речення (. ? !).
Склади речення правильно. Перебудуй речення у спонукальне (питальне).

12. Апостроф після префіксів перед я, ю, є, ї.
Випиши слово правильно. Придумай і запиши 4 слова з апострофом після префіксів, які закінчуються на приголосний.

13. Префікси роз-, без- (пишуться з буквою з).
Запиши 4 слова з тим префіксом, де в тебе помилка.

14. Префікси з-, с- (перед буквами к, п, т, х, ф пишеться префікс с).
Випиши слово правильно. Придумай 4 слова на припущену помилку, виділи префікс.

15. Написання префіксів і прийменників.
а) Випиши слова. Виділи префікс. Утвори від цього слова споріднені слова з різними префіксами.
б) Між словом і прийменником встав інше слово. Придумай речення з тим же прийменником.

16. Велика буква.
Випиши слово правильно. Запиши 4 слова на дане правило.

17. Суфікси - ськ, - цьк в українській мові пишуться з ь.
Запиши слово правильно. Запиши 4 слова з суфік¬сом -ськ, -цьк. Запиши їх. Правопис запам'ятай.

18. Префікси пре-, при- (префікс пре- пишеться тоді, коли його можна замінити словом «дуже»)
Випиши слово правильно. Придумай 4 слова на аналогічний правопис.

19. Правопис не з дієсловом.
(Не з дієсловом пишеться окремо, крім дієслів: нездужати, неволити, ненавидіти, нехтувати, недочувати, недосипати, недобачати).

20. Кома перед сполучниками а, але, що, щоб, ніж.
Придумай речення з тим сполучником, перед яким в тебе пропущена кома.

21. Відмінкові закінчення іменників.
Випиши слово, постав питання. Виділи закінчення. Визнач відмінок. Запиши 4 іменники у даній відмінковій формі.

22. Відмінкові закінчення прикметників.
Випиши слово, постав питання. Виділи закінчення. Визнач відмінок. Запиши 4 прикметники у даній відмінковій формі.

23. Особові закінчення дієслів.
Випиши слово. Виділи закінчення. Визнач дієвідміну - перевір правопис. (Букву є пишемо у закінченнях дієслів І дієвідміни; букву и - у закінченнях II дієвідміни). Запиши 4 дієслова у різних особових формах.

24. Правопис особових займенників.
Випиши займенник. Визнач особу, відмінок і число.

25. Помилка на невивчене правило.
Запиши слово правильно. Правопис запам'ятай. Склади речення з цим словом.



Галерея розвивальних ресурсів 
для молодших школярів  



             
 Сайт для допитливих дітей





http://megaznaika.com.ua/kazka/


 Тлумачний словник   

Цікаві завдання

Тема " Речення " 


               Тема "Звуки і букви, склад, наголос":


                        Математика

1 коментар: