Скарбничка мудрих думок





Школа - особливий світ, де сміються і плачуть, радіють і засмучуються, 



 Перший учитель...
У кожної людини він, - як початок шляху, як перший відбиток в дитячій душі.
Нехай час обдарує тебе іншими, більш цікавішими і значнішими вчителями,
але він назавжди лишиться тим маленьким далеким вогником,
що посвітив тобі на початку шляху.
                                                                    С.П. Титов





Нехай учитель поспішає до дітей, радіє кожній зустрі­чі з ними, тоді й діти поспі­шатимуть у школу і щиро ра­дітимуть кожній зустрічі зі своїм учителем.
                                                       Ш. Амонашвілі   


Учителем не кожен може бути,
Не кожне серце вміє говорить…
Учитель лише той, хто вміє чути,
Окрилити, навчити і любить.
Тендітну душу ласкою зігріти
І добротою ниву засівать,
Безмежно, щиро цілий світ любити

І дітям усього себе віддать.


Йти вперед – 
значить втратити спокій, залишатися на місці - 
значить втратити себе
Серен К'єркегор


Ми позбавляємо дітей майбутнього, якщо продовжуємо вчити так, як вчили цьому вчора
Джон Дьюї
Немає нічого кориснішого для нервів, ніж побувати там, де ніколи не був.

                         Анна Андріївна Ахматова

 Освіта — це те, що залишається після того, як забувається все вивчене в школі. 
                                                             Альберт Ейнштейн



Чого б ти не вчився, ти вчишся для себе.
                                                                Петроній
Концепція позитиву та привабливості
     Психологи встановили, що учні найкраще сприймають інформацію від того вчителя, який їм привабливий і якого вони самі ЗАПРОСИЛИ своїм серцем і душею для спілкування.
     Як же одержати це ЗАПРОШЕННЯ  від дитини?
     На думку кращих педагогів світу – це не важко.
     Необхідно, щоб учитель завжди був позитивним і потрібним кожному учню та всьому класу і за будь-яких обставин не втрачав своєї привабливості.




Використовуйте значимі слова та дії для покращення поведінки учнів

     - Звертайтесь до учнів по іменах. Почувши під час спілкування з класом своє ім'я, учні зосереджуються і відчувають себе важливими.
     - Використовуйте ім'я, коли бажаєте звернути увагу на певні моменти поведінки учня.
     - Використовуйтеімена учнів у дружелюбній та поважній манері. Ніколи не звертайтесь до них із неповагою або поблажливим  тоном - це принижує людську ідентичність та гідність.
     - Вимовляйте ім'я учня правильно. Ім'я людини дорогоцінне та дуже особисте. Неправильно вимовлене ім'я може викликати неповагу, глузування та зазвичай дає привід для виникнення прізвиськ.
     - Вимовляючи ім'я людини, ви нібито говорите: "Ти дуже важливий для мене і я звертаюсь до тебе по імені".






Вчаться у тих, кого люб­лять.
Ти можеш!» - повинен на­гадувати вчитель учневі.
«Він може!» - повинен нагадувати колектив.
«Я можу!» - повинен повірити в себе учень.

В.Шаталов





Багато чого я навчився у своїх наставників, ще більше у своїх товаришів, та найбільше у сво­їх учнів.                                                 (з Талмуду)


Будьте самі і людиною і немовлям, щоб вчити дитину. Вашими словами ви не обдурите дитини; не слова ваші буде вона слухати, а ваш погляд, ваш дух, який володіє вами.
                                                             Володимир Федорович Одоєвський




Уранці, коли пробуджуєшся, спитай себе: «Що я маю зробити?» Увечері, перше ніж заснути: «Що я зробив?»
                                                                                                       Піфагор




 Лише той Учитель, хто живе так, як навчає


( Г. Сковорода)




Ми навчаємося не для школи, а для життя.

Сенека Молодший


Найперше, що має зробити вчитель, -
 це розвинути в учня дух допитливості.
Д.Менделєєв


Мудра людина не робити­ме іншим

 того, чого вона не бажає, щоб зробили їй.
Конфуцій


                             А может просто встать с другой ноги,
                            И вместо кофе взять и выпить соку…
                            И повернуть свои привычные шаги
                            В ту сторону, где будет больше проку.
                            И в этот день проделать всё не так:
                            Поставить от конца к началу числа,
                            И самый незначительный пустяк
                            Наполнить добрым и высоким смыслом.
                            И сделать то, чего никто не ждёт,
                            И рассмеяться там, где столько плакал,
                            И чувство безнадёжности пройдёт,
                            И солнце встанет там, где дождик капал.
                            Из круга, заведённого судьбой,
                            Возьми и выпрыгни на станции безвестной…
                            Ты удивишься – мир совсем иной,
                             И неожиданнее жизнь, и интересней.
                                                                                                     Наталия Черных






Немає коментарів:

Дописати коментар