У кожної людини він, - як початок
шляху, як перший відбиток в дитячій душі.
Нехай час обдарує тебе іншими, більш цікавішими і значнішими вчителями,
Нехай час обдарує тебе іншими, більш цікавішими і значнішими вчителями,
але він назавжди лишиться тим
маленьким далеким вогником,
що посвітив тобі на початку шляху.
С.П. Титов
С.П. Титов
Нехай учитель поспішає до дітей, радіє кожній зустрічі з ними, тоді й діти поспішатимуть у школу і щиро радітимуть кожній зустрічі зі своїм учителем.
Ш. Амонашвілі
Учителем не кожен може бути,
Не кожне серце вміє говорить…
Учитель лише той, хто вміє чути,
Окрилити, навчити і любить.
Тендітну душу ласкою зігріти
І добротою ниву засівать,
Безмежно, щиро цілий світ любити
І дітям усього себе віддать.
Альберт Ейнштейн
Чого б ти не вчився, ти
вчишся для себе.
Петроній
Психологи встановили, що учні найкраще сприймають інформацію від того вчителя, який їм привабливий і якого вони самі ЗАПРОСИЛИ своїм серцем і душею для спілкування.
Як же одержати це ЗАПРОШЕННЯ від дитини?
На думку кращих педагогів світу – це не важко.
Необхідно, щоб учитель завжди був позитивним і потрібним кожному учню та всьому класу і за будь-яких обставин не втрачав своєї привабливості.
Використовуйте значимі слова та дії для покращення поведінки учнів
- Звертайтесь до учнів по іменах. Почувши під час спілкування з класом своє ім'я, учні зосереджуються і відчувають себе важливими.
- Використовуйте ім'я, коли бажаєте звернути увагу на певні моменти поведінки учня.
- Використовуйтеімена учнів у дружелюбній та поважній манері. Ніколи не звертайтесь до них із неповагою або поблажливим тоном - це принижує людську ідентичність та гідність.
- Вимовляйте ім'я учня правильно. Ім'я людини дорогоцінне та дуже особисте. Неправильно вимовлене ім'я може викликати неповагу, глузування та зазвичай дає привід для виникнення прізвиськ.
- Вимовляючи ім'я людини, ви нібито говорите: "Ти дуже важливий для мене і я звертаюсь до тебе по імені".
Вчаться у тих, кого люблять.
Ти можеш!» - повинен нагадувати вчитель учневі.
«Він може!» - повинен нагадувати колектив.
«Я можу!» - повинен повірити в себе учень.
Багато чого я навчився у своїх наставників, ще більше у своїх товаришів, та найбільше у своїх учнів. (з Талмуду)
Володимир Федорович Одоєвський
Піфагор

Лише той Учитель, хто живе так, як навчає
( Г. Сковорода)
Ми навчаємося не для школи, а для життя.
Сенека Молодший
Найперше, що має зробити вчитель, -
це розвинути в учня дух допитливості.
Д.Менделєєв
Мудра людина не робитиме іншим
того, чого вона не бажає, щоб зробили їй.
Конфуцій
А может просто встать с другой ноги,
И вместо кофе взять и выпить соку…
И повернуть свои привычные шаги
В ту сторону, где будет больше проку.
И в этот день проделать всё не так:
Поставить от конца к началу числа,
И самый незначительный пустяк
Наполнить добрым и высоким смыслом.
И сделать то, чего никто не ждёт,
И рассмеяться там, где столько плакал,
И чувство безнадёжности пройдёт,
И солнце встанет там, где дождик капал.
Из круга, заведённого судьбой,
Возьми и выпрыгни на станции безвестной…
Немає коментарів:
Дописати коментар